Päivittelen sivua aina välillä.


Eli siis, olen 13-vuotias, isokokoinen tyttö, jolla on ruskeat takkuhiukset ja harmaanvihreät silmät. En seurustele, käytän itsestäni mieluummin sanaa lapsi kuin teini mutta katson kuitenkin kuuluvani nuorten ikäryhmään. Luen paljon, pidän etenkin fantasiasta (esimerkkinä Harry Potterit ovat lempikirjojani, olen myös lukenut Hobitin ja luen parhaillaan Tarua Sormusten Herrasta). Pelaan tietokoneella The Sims 4:ä ja Minecraftia sekä erinäisiä Potter-pelejä, The Sims 3 kun ei enää toimi. Pidän eläimistä, ja harrastan lukemisen ja pelaamisen lisäksi virkkaamista, neulomista, piirtämistä, sähköurkujen satunnaista soittelua (monimutkaisimmat biisit joita osaan nyt soittaa ovat Pidä kädestä ja Mahdollisuus) sekä tarinoiden ja runojen kirjoittelua. Nipotan kirjoitusvirheistä ja päähäni on kerääntynyt iso kasa melko hyödytöntä tietoa (kolibrit eivät osaa kävellä eikä niillä ole hajuaistia, Harry Pottereiden kissatäti Figgin etunimi oli Arabella, Pippinin etunimi oli Peregrin ja Merrin Meriadoc tai jotain sinnepäin, silkkikanoilla on kuusi varvasta per jalka sekä mustat luut jne) vaikka muistini on muuten usein huono.

  Elän perheessä, jossa minulla on isä ja äiti, kaksi isoveljeä (toinen muuttanut pois) ja isosisko (muuttanut hänkin, tosin kauemmas). Isovanhemmistani toisesta parista on kuollut mummo ja toisesta vaari, mutta elävä isoisäni on uusissa naimisissa. Minulla on kani, koira, kanoja ja kaloja.

  Kaveripiirini... Parhaat ystäväni ovat molemmat minua vuotta nuorempia, ja he jäävätkin ala-asteelle -kummallinen ajatus, etteivät he ole samassa koulussa! Suurin osa omasta luokastani (pelkkiä tyttöjä) kuitenkin tulee samalle yläasteelle kanssani, ja he ovat aika mukavia. Myös tuleva 7a vaikuttaa kivalta, katsotaan sitten myöhemmin miten tulen heidän kanssaan toimeen.

 Lempiaineeni ainakin ala-asteella olivat kuvataide, historia ja äidinkieli.

  Siinä oli kai aikalailla olennaisimmat asiat. En tiedä. Sitten niitä, mitkä eivät ainakaan kiinnosta ketään:

Osaan liikuttaa korviani ylös alas hieman, osaan tanssittaa (?) kulmakarvojani, osaan kai pullistaa hauistani (jota minulla ei luullakseni näkyvästi ole, mutta siis se kohta kädestä liikkuu silleen jännästi), osaan liikuttaa jännästi reisiäni, pohkeitani ja polviani, osaan kohottaa kummankin puolen ylähuulestani erikseen, osaan pyörittää silmiäni, osaan liikuttaa rintojani.. Olen myös hyvä löytämään kirjan sivun, jos se on kadonnut. Taru Sormusten Herrasta on unohtunut ilman kirjanmerkkiä jonnekin jo ainakin 12 kertaa, joten taito on hyödyllinen.

En kuitenkaan osaa viheltää, napsuttaa sormiani tai tehdä kuperkeikkaa. Ja olen huono keskittymään matikantunneilla, paitsi jos aihe on oikein helppo. Olen tainnut unohtaa suurimman osan kertotauluistakin, hups. En myöskään oikein osaa luonnehtia persoonallisuuttani muutamalla sanalla, kuten näkyy. Olen iloinen? Kyllä. Olen surumielinen? Kyllä. Olen hiljainen? Kyllä. Olen puhelias? Kyllä. Olen ujo, mutta olen myös sen vastakohta? Juurikin niin. Ehkä voisin ajatella itseäni 'luovana introverttinä tietyillä ekstrovertin piirteillä', mutta en tiedä, kuulostaako se hyvältä.


Niin, ja haluaisin nähdä selkounia. Yhden olen kai jo nähnytkin, mutta se jäi aika epäonnistuneeksi, kun lohikäärme ei mahtunut luokan ovesta sisään enkä ehtinyt suurentaa ovea tarpeeksi kun jo heräsinkin. Se myös vaihtoi väriä vihreästä punaiseksi, en osannut päättää, kummanlaisen halusin. Ärgh. Unet ovat muutenkin kiinnostavia, minua mietityttää kovasti eräs uni jossa olin Harry Potter ja metsästin pimeässä hohtavaa antilooppia ratsastaen valkealla hevosella.


Eksyit blogiini? Vau. Luit koko artikkelin? Wau. Et silti viitsi kommentoida, edes jättääksesi anonyyminä sekopäisiä haukkumasanoja? Älä viitsi, kommentoi edes jotain. Vaikka asdf. Haluan tietää, lukeeko kukaan.


   En muuten käyttänyt hymiöitä postauksessa!